Sunday, January 17, 2010

95713


täna oli väga masendav päev . 9 masendavat asja tänase ilusa päeva juures . need kõik aga on liiga isiklikud ,et siin rääkida . pm ma ei saa ültse aru , miks , aga ma lihtsalt tahtsin kirjutada .
lisaks veel olen mures oma õe pärast .


homme jälle koool jälle 5 päeva järjest on vaja tõusta kell 7 . ma tahaks kuhugi ära minna . kuhugi hästihästi kaugele . lihtsalt olla seal , päevitada , ujuda , naerda .. ma vajan midagi sellist hetkel .
mul on 13 päeva pärast sünnipäev !! siis peab jälle lavale minema ja kuulama kuidas terve kool sulle sünnipäevalaulu laulab . ahh .. kuidas ma suudan kõigest kõige halvema välja pigistada ?

täna väljas üksi kõndides ma mõtlesin terve tee asju , mida ma poleks iiiial arvanud enda ja teiste kohta . . ma poleks iial arvanud ,et ma suudan kõik endas alla suruda ja keskenduda vaid teistele . .
olen märganud ,et mu tujud muutuvad nii kiirelt . ma ei suuda kunagi jääda millelegi/kellelegi kindlaks . alati tahan ma kas rohkem või midagi hoopis muud ja kui ma millegi/kellegi käest lasknud olen , siis tahan ma seda alati tagasi ..


2 comments:

LENNU ' said...

mhh, mõtle positiivselt lilleke :) sa saad kõigest üle. kõik probleemind lahenevad nkn ära ;) ilusad pildid muidu :*

Grete said...

hah , no eks ma loodan , aga see on lihtsalt ühe päeva kohta liiga palju !
mulle ka meeldivad ( :