Saturday, February 20, 2010

if if if you can do it


kõik on kulgenud rahulikult, missest et ma vahepeal hulluks läksin ja tutvusin enda kurvema küljega . ka koolis oli isegi normaalne ja kohe oli aru saada ,et on reede . isegi nalja sai , näiteks siis kui ma kätule oma kirjandustööd ette lugesin ja me mata klassis ( mis on imelik, sest seal pole ma kordagi naernud ) pisarateni naersime . ainult ma loodan ,et sellinne kirjutamisstiil mulle päriselt külge ei jää ! Tänasest kirbuturust ei tulnud kahjuks midagi välja , sellise imekena tuisuse ilma tõttu mida ma ülekõige armastan , ma naudin seda kohutavalt kui mu käed nii ära külmuvad ,et ma neid liigutada ei saa ja mu silmad naudivad seda , kui tuul neile otsa puhub ja nad vesistama hakkavad ,nii võiksgi jääda . . ma armastan neid inimesi kes on sama iroonilised ja minu irooniast ka aru saavad !

















ma olen õnnelik ,et oleme saavutanud sellise hulluse mille üle nüüd nii hea naerda on . ja mida nüüd ülimalt tore meenutada on ja ma olen õnnelik ,et nüüd on ikka tore veidike hullunud olla ( L ) ja ma usun ,et teie saate
aru , kes te sellega lähedalt seotud olete . .

No comments: