Tuesday, February 16, 2010

in you´r perfect world


räägin siis veidi suusalaagrist , mis kujunes huvitavaks . algul tundus seal olemine naljakas , kasvõi selle tõttu ,et voodis roomas lutikas . sellinne asi on ju mingis osas naljakas. muidu oli tore, suusatasime seal ja mina karjusin oma hääle ära, kuna mul tuli pidevalt hüüda " oodake mind ka ! " nojah .. peale seda jäin siis muidugi haigeks ning seetõttu puudun ka koolist . kodus on isegi mõnus , ma ei tee siin mitte midagi , lihtsalt lösutan ja vahin lakke ja telekasse ja arvutisse . täna ma mõtlesin ( tegelikult ma mõtlen sellele väga tihti ) et millinne ma suvel välja näen ,millinne tuleb minu suvi , mis ma suvel teen .. suvisuvisuvi ma ausalt enam ei jõua sind oodata ( L )

2 comments:

LENNU ' said...

oioi, SUVEEEEEEEEEEE! (K)
tahaks ja kuidas veeel. ootan niinii väga juba (LLLLLLLLLLLL)

Grete said...

ohjaaaa :D (K)
tahad saadan sulle paar ilusat pärnupildikest v ? vaatame mis näo sa siis teed ja kuidas sa SIIS VEEL suve igatsema hakkad !? :D:D