Tuesday, August 3, 2010

I wanna I wanna I wanna touch you , you wanna touch me too






heiehei jälle on olnud pikk vahe , aga no ma naudin suve , proovin võimalikult vähe arvuti juures passida ,kuigi tallinnas on see päris võimatu ,eriti kui selline tore sügisilm on õues (nagu täna)


enivei , terve eelmine nädal olin Lennu ja Kätuga pärnus, kus oli supppppeeeeeerrrrrrr!!!!
kõik on seal nii teistmoodi .. ma tõesti armastan PÄRNUT ! Meil olid niiii suured lained (eesti kohta) ja see oli tõeliselt mõnus ja naljakas . olime vist tol päeval vees vähemalt 4 tundi kokku ! Järgmine aasta kordame kindlasti (:

Miks kõik räägivad ,et : " nüüd ongi suvi läbi , kohe on kool blbäbä" ei ole ju!!! kuu aega on veel ees ja ausaltöeldes on mulle augustisse kogunenud pääris palju plaane . Näiteks tahaks veel kindlasti jõuda Põlvasse , võibolla isegi Pärnusse ,võibolla ka telkima .
Ja mu tuba on peaaegu valmis juba ! ainult paar asja veel ( mida ma tahaks enne kooli korda ajada ) ja kõik super .
ma ei mõista kuidas mõned inimesed on nii .. hmm .. ebaintelikentsed ja lollid . Nad räägivad ,et kuidas nad oma naist peksavad ja kuidas nas ühe russi kasti pussitasid ja nad on ise selle üle väga uhked . Ma vihjan tänasele ,kui me läksime Stellaga poe juurde ja üks mees ostis poistele õlut ja ta lihtsalt räägib meile kõigest sellest . Ma naersin ausalt vaid sellepärast ,et see jutt mis tema suust välja tuli oli NII loll !
meie BOSSID tegime ka oma blogi , mille aadress on www.bossid.blogspot.com vaadake seda ka . Seal me kirjutame kõigist oma tegemistest ja kõigest muust huvitavast . Enamasti teeme seda ikka enda pärast, aga keda huvitab ,siis vaadake ;)
järgmise postituseni (ma loodan ,et selleni ei jää nii pikka vahet ,kui see siin ) !!

2 comments:

Helena said...

sa ei oska kirjutada isegi ebaintelligentsed :D:D

Grete said...

nosorri , miks teid kõiki nii häirib minu pisikesed kirjavead :///