Monday, May 16, 2011

hush hush






teen ka kiire postituse , pole siia ammu kirjutanud .

viimasel ajal on olnud suht segane , aga tore . ma sain aru kui kuradi maailma parimad sõbrad mul on (L) ma lihtsalt kohutavalt armastan teid . kätu ,kui ma sinu poolt tol õhtul ära kõndisin ,siis ma lihtsalt nutsin .. see kõik mida te mulle ütlesite ja mida me rääkisime läks mulle nii hinge ja ma tõesti armastan teid !

miks mingid jutud igalpool nii kiiresti levivad? eriti viimasel ajal , tahaks nagu ise ka midagi otsustada, mitte nii ,et kõik otsustatakse minu eest ära ja värki särki ..

ja siiski pean ütlema ,et ma olen inimene ,kes paneb tähele väikeseid fakte . ma ei saa midagi teha , aga see meeldib mulle !

peaksin tegelikult õppima hakkama , ma pean ennast kokku võtma ja need kaks nädalat üle elama ,sest siis on suvi ! SUVI! see on niii hea .. mul on nii palju plaane ja need kõik on nii head . muidugi on mul ka nii palju unistusi .. :)

aga okei , eks peab ajalugu õppima minema, õnneks homme on tõnnpõnn koolis ,saab talle jälle ajaloos muresid kurta ja arvamust küsida .. :)

mainiks veel ära , et tänane kokanduse tund oli surm , söök oli megaaa hea jasiis ju peab sööma ,isegi kui tunned ,et enam ei jaksa ja okse refleksid tulevad aga vahet pole ,sest söök on nii hea . nüüd kõht valutab ..

No comments: