Tuesday, October 18, 2011

gotta love ya






õnnelik , kõik väga hästi .. viimasel ajal palju pidutsetud , olen võtnud kõike mida võtta annab ( paluks mitte valesti aru saada) tagajärjed olid natukene imelikud , kuid pole ullu.täna sain läätsed kätte ,nusperdasime stella ja getteriga nendega ülipalju kuid lõpuks kõik korras ja mina olen rahul :)järgmine veerand ma olen ausalt kohusetundlikum ja õpihimulisem , ma luban iseendale !!!!!!!
käe peal on ikka see korgi arm .. ja aiii aii sul on varsti valus ! panen mõtlema,päris korralikult ikka!






ja päriselt ka .. lõbutse aga ära kaota kontrolli .. armasta aga seljuhul päriselt ,austa seda inimest kes on koos sinuga ,sest varsti teda ei või enam olla ..
sina oled iseendale kõige olulisem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ja mis nende pikkade poistega viimasel ajal on?

No comments: