Friday, March 12, 2010

4 In The Morning

Olen küll väsinud, kuid tuju on suhteliselt hea (:
täna oli tegus päev . . ja külm ka , mina ei mõista sind oo eesti kliima !!!!!!!!!!
alguses linnas, siis bussis , siis etu pool ,siis rongijaamas justin bieber´i videot tegemas ja siis läbi selle mõnusa / käreda külma koju kõndides . .Eesti laulu lõppu nägin ma ka , minu lemmik oli Iiris . kahjuks ta sai vist 4 koha ? aga võiduga olen ma rahul ! Muidugi Lenna oli VÄGA ilus ..
Hea uudis on ka see ,et ma sain venekeele 4ja . kardan vaid ,et geograafia tuleb 3, kuid muud ained 4jad , viisi eriti pole kahjuks :/ koolist võiksin ma rääkida küll , vähemalt räägin ma sellest tihti omaette , tuues endani vaid häid fakte , siis tundub ju elu lihtsam . Alati , kui mul midagi vääääga s*tasti on , siis toon ma endale ette selle asja HEAD faktid . Olen jah pilvedes lendaja ja ei ela reaalsuses, aga mis teha . Tänane hommik aga oli kohutav noo.. nagu ikka ! Magasime sisse , kiire meik , asjad kokku ja tuisu kätte . palun , lõpetage ära juba ! ma tahaks normaalseid ilmu ,seda lund on lihtsalt NII PALJU : sss Lisaks veel , rääkis õpetaja ,et me võiks juba oma seeliku kanga välja valida ning kavandi ülesse joonistada ,tahaks veel kindlasti suveks seelikuid õmmelda . . Lisaks oleks vaja valget maikat, kleiti , kotti bläbläblä ..

headööd , ma lähen nüüd unistama ,see on best thing magama jäämise juures . .

2 comments:

karolin said...

ma ka ei kannata seda lund enaaam :S

Grete said...

ma ka mittte :SSSSSS