Tuesday, March 23, 2010

I´m not a winter person

ma tean ,et olen suurepärane huulemeigitegija



Tänane päev oli suhteliselt tore . Ärkasin küll hilja ( kuigi uni läks vara ära, aga ma ei viitsind voodist välja ronida ) kuid jõudsin siiski palju ära teha . Läksin linna sain stellaga kokku , käisime veits poodides , läksime hessi ,saime seal kevini , hannese, raigo , kaspari , stefi ,marta , ossi , ja ma ei mäleta rohkem kellega kokku . Nägime veel Lottet ja Karrot . Läksime vabakale vaatasime kuidas kaspar , oss, steff ,marta , ja mingid veel skeitisid , hiljem tuli ka päka ..
väga kohutav ilm oli jällegi ja me otsustasime koju sõita . Stella tuli minu poole, tegime pilte ja rääkisime jne . Zaras nägin vägaväga palju ilusaid suveriideid ( lll )
Reedel lähen vist Lennuga teatrisse ? Laup . kavatsen ( pean ) minema Pärnusse . ülejäänud vaheaja päevi ma veel ei tea . Loodan väga ,et need on sisukad, kuna ma ei taha ,et mu vaheaeg tuleks jälle maeiteamismategin vaheag . Kui ma haige olin vaatasin youtubest paaalju "hope and faith ´i " I (L) IT !!!

No comments: