Thursday, March 25, 2010

why did we can´t feel the power ?



täna ja eile tundsin ennast ikka tõsise sitapeana !! Eile siis . . Stella jäi minu poole ööseks, õhtul käisime veel poes ja ostsime krõpsu ja kommi :) Minu juures midagi väga erilist algul ei juhtunud , kuid öösel .. kui me tantsima hakkasime ... vähemalt avastasime ,et me polegi nii paksud, nagu algul uskusime . Leppisime eile veel Kaspariga kokku ,et saame kell 2 foorumi ees kokku ja siiis lähme piljardisse . Kuid me sitapead ärkasime kell 4 . :S:S Magasime kahjuks kaspari maha ,kuid ta andestas ja kõik ok :) Lisaks lubasime veel Karlile helistada , kui me välja liigume, kuid me unustasime selle ka ära (hiljem nägime teda ikka ) + Käisin veel kristiines, kus ma pole väga ammu käinud . Päris tore oli , kui õhtu välja arvata . Nimelt läksime mingi hullu poole ( kellegi tutava tuttav ) kus siis oli üks mees, kes oli hull ja käitus nagu laps ( kuid ta oli vist 30 ? ) olime siis Stellaga kahekesi kusagil suvalises toas ( sellel mehel olid igalpool kaamerad - isegi vetsus ) kui see mees tuli ja ajas täiesti segast teksti . umbes " urr kiisukesed .. ärge kartke mind, ma ei hammusta teid ,võibolla ainult sabast natuke , urr urr " see oli KOHUTAV , hiljem . kui ma ära hakkasin minema siis tuli ta minu juurde jutuga " urr kiisuke , sa oled nii väike ,sa ei saa ju üksinda riidesse, ma aitan sind jne " ma pidin tõesti ära surema . Jooksin sealt minema ja sain lapsepõlve trauma, for real !!!!!!!! hiljem tulime laagrisse ja kõndisime siin niisama ringi ,kuid kuna kell oli juba palju ja külm oli , läksin koju . Homme kavatsen minna Kätu , Getteri , Stellaga välja (vähemalt nii jutt jäi ) hiljem lähme teatrisse ( mina ja Lennu ja Kätu ) Laupäeva hommikul Pärnusse ja nii se vaheaeg lähebki . . masendav !!! see pilt on vana , kuid mul ei ole siin arvutis midagi paremat ja see on siiski väga armas pilt (:

Usun, et teil on väga igav lugeda minu tänasest ja eilsest päevast nii mitu postitust järjest, kuid mul ei ole mitte midagi muud siia kirjutada . Ma lihtsalt nii kohutavalt tahaksin ära kuhugi kaugele . Kusagile , kus oleks soe ja väga ilusad inimesed . Tahaks süüa niiiii palju kui vähegi sisse mahub ja magada niii kaua kui ma vähegi suudan .See tuleb kõik sellest, et ma liiiiga palju ootan SUVE !
ja palun - öelge mulle mingeid häid kaltsukaid pärnus ? sest ma ei tunne ise seda linna eriti ,kuid tahaksin väga minna kuhugi (:

4 comments:

Getter Lehtmaa said...

kaltsukaid ? greteeeeeee :D:D:D:D

Helena said...

issand mis pilt gretee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D
heamees,minuga polegi midagi vaheajal teinud. :(

Liina said...

pean selle dp rottima , ega jah te stellaga toredad :D

Grete said...

G : justnimelt (:
H : nii lahe pilt :D mh , ma tean ,aaga sa pole mulle helistanud :D ja nüüd ma Pärnusse ära :s aga ma ei tea , saame nt pühap. kokku vms (:
H : roti , roti ;) haha , ma tean :D