Monday, March 29, 2010

Starry Eyed

Vaheaja lõpp oli isegi tore ! Käisin nädalalõpul Pärnus , kus oli super ,sest vanaema tegi kõik ettetaha ära . Lisaks käisin vaatamas " Noormoodi " mis oli ka väga tore . Kuigi osad kollektsioonid olid küll väga mõtetud . . Sain Pärnust veel prillid ,prillid , traksid , pluusi , vesti , koti , olen nendega igati rahul . Lisaks lõikasin seal veel tuka . sellega olen ka väga rahul . Laupäevane ilm oli lihtsalt suurepärane ja olen väga õnnelik ,et ilmad muutuvad ilusamateks ja päevad pikemateks ! Reede vastu Laupäeva jäi Etu minu poole ööseks . Olime vist 5ni üleval ja sõime ja sõime ja sõime ... huhh .. ( ja vahepeal ootasime sööki .. )


Sain lisaks veel vanaema juurest super ilusaid kangaid , erinevate lille mustritega jne . Mu pea kubiseb ideedest ,kuid mul ei ole aega neid ülesse märkida . Kindlasti , kui leian vaba aega , mõtlen ja kui õmbluseks läheb ,siis loodan ,et tulevad ilusad asjad .

Ning lisaks veel tegin oma erinevate prillidega pilte , lisan siis vaid 2 pili . aga tahaks veel ja veel ja veel prille ... 1. koolipäev venis ja venis ja venis : s Geograafias oli kohe kontrolltöö , see õpetaja on lihtsalt super (L) Ülejäänud tunnid olid lihtsalt mõtetud . Muide - matemaatikas kätlesid kõik üksteist .. nojah ,Ma ei tea .. viimasel ajal on kõik kuidagi ära vajunud ja mõtetu .. tahaks mingit pommuudist , midagi plahvatavat ja huvitavat ...
minu sebramustriga traksid , mis ma sain mingist pärnu pudipadi poest (:





MA IGATSEN SUVE . . endiselt

5 comments:

lotte said...

hästi kenad pildid on :) jaaa ma ütlen veel ühe korra et see tukk sobib sulle ..

karolin said...

jah see tukka sobib sulle!!!

Grete said...

L & K : aitähh teile (K)

Anonymous said...

Heidy Purga :d. aselle geo töö otsustasime ju meie esmaspäeval teha ? :d

Grete said...

haha :DD no aga ikkagi ,ta ei meeldi mulle :D:D