Wednesday, April 21, 2010

when I say jump ..








pole just kõige parem blogisse kirjutaja .. sorrisorri :) hetkel mängin küünlarasvaga ja just jõudsin vihma käest . Käisime Lennuga pubis kuhu varsti tulid ka Etu ,Stella , Andre ja Sergo ja mängisime piljardit . Olen üllatavalt heaks mängijaks saanud ( enda kohta ) peale seda läksime statale , nautisime vihma , Etu ja Stella tegid kusagil nurgas oma numbrite mängu ja me Karssoniga mängisime 21-te hahaahha . Täna ma koolis ei käinud , sest ma vihkan kolmapäevasid koolis , need venivad ja venivad ja venivad .....


nii vahepeal käisin nüüd Hannaga vihmakäes . kuulasime eenie meenie -it ja tantsisime niisama . Hanna rääkis veits oma sünnipäeva plaanidest ja ma kujutan ette kui lahe see tuleb ..
see laupäev lähen Lotte ja Karroga kirbuturule ja ootan vägaväga . saab lõpuks jälle oma vanu riideid ja muid asju ära müüa . Loodan ,et leian ka ise midagi ilusat ja odavat .
Järgmine nädalavahetus hakkab lõpuks ometi mai kuu (L) ma mäletan kuidas ma külmadel talvepäevadel ,kui lumi meid kõiki uputas sellest unistasin .. see kõik tundus siis nii lootusetu , aga lumi - see on juba kõik sulanud ja puudel on pisipisi lehed küljes . . Iga hommik kui ma kooli lähen paistab päike niinii mõnusalt ja on soe , kuid viimastel päevadel just nii mõnus ilm pole ... vaid hommikuti :/ Hinded (thuithuithui ) on ka viimasel ajal päris head olnud jeiii
Vanemad on viimasel ajal päris hulluks läinud , elavad kõike minu peal välja :S see on masendav ..










1 comment:

Sartre said...

That pic is so simple, but the key to happyness!