Tuesday, April 6, 2010

break it baby , break my heart please






Mul on alati nii palju mõtteid , mida kirjutada,kuid ma lõpuks kunagi kirjutama jõuan ,siis on pea tühi ! eile oli vägaväga ilus ilm ,kuid paljudel polnud tuju nii ilus :/ Kõik olid kuidagi masenduses ja vihased , mis oli väga nõme . Kogu selle ilusa vaatepildi kevadisest ilmast rikub ära lumii !! sulasulasula !!
Lõikasin täna endal ise tukka lühemaks . ja võib öelda, et kui ma veel harjutan ,siis võin oma salongi avada . Tegelikult tuli isegi suhteliselt ühtlane . Terve tänase päeva olen ma nii nii nii väsinud olnud ja ma vihkan seda . Miks ? miks ma siuke uimas kana olen ? eriti koolis !!!
Käisime Kätuga ükspäev kangadžunglis ,kus me uppusime kangaste sisse . Ise midagi küll ei ostnud ( ei hakanud lihtsalt midagi silma ) kui vaid ühe pitsiriba , hah

17 on arvatavasti kirbuturg ( kui me kohad saame , kuid usun ,et saame ) saab jälle oma pudipadi maha müüa ja kirbuturu riided on parimaaad !!!

ma ei jõua haridusele enam nii palju rõhku panna , ma tahan reisida , lollusi teha , olla vaba ,täiesti täiesti vaba , et ma saaks kasvõi homme justin bieberit või lucast otsima minna ..

2 comments:

lotte said...

viimane lõik (L) väga õige:D

Grete said...

oujee :D