Tuesday, May 25, 2010







jah , jälle pikk paus olnud minu viimasest postitusest . . Lihtsalt mul on nii palju muud tegemist viimasel ajal . Ootan , kuni hinded välja pannakse ja siis on rahulikum . Kõige hullem ongi Matemaatika . Homme on meil selles töö ja ma niiniiiniiii tahaks seda nelja saada . .
Õues on ülimõtetu . mitte midagi pole teha viimasel ajal :/
Lisaks oli ka vahepeal laulmisega kevadkontserd , kuid kuna ma enda digika ära lõhkusin :S:AS:ÖS:S:SS:S: , siis pean ootama , kuni keegi ( nt lennu ) mulle pilte saadab .
Olen tegelikult sellest kõigest väga väsinud ja tahaks juba vaheaega . Tahaks ,et oleksid ilusad ilmad ja kõik oleks hästi ,et ma ei peaks oma pead vaevama enam mingi õppimisega .
Homme lähme vist Etu ja Lennuga krissu (: pole neid kõiki ammu näinud ..
Vahepeal jõudsin veel paar ööd telgis magada . esimesel ööl jäid Lotte, Karro ja Cindy telki ööseks ja siis ma ei viitsind seda enam kokku panna ..
Ma ausalt üritan nüüd mingeid pilte koguda ,et ma saaksin teha ühe postituse piltidega ..
seniks aga byebye ja ilusat koolilõppu teile !!! juhuhh

No comments: