Saturday, June 5, 2010

Suvi , pararapapa





täiestitäiesti haige ,et mul ei ole digikat , millest ma iga hetkega aina rohkem puudust tunnen . mul oleks vaja niiii palju jäädvutada ja kui mu sõbrad seda teevad, siis saan ma pildid alles mingi 100 aasta pärast kätte . enivei soomest rääkides ,siis see oli supppper . Mitte midagi ei läinud valesti , mitte ühtegi tüli mitte midagi halba . Kõik oli niii hea . ma ei viitsigi sellest eriti pikalt rääkida , lühikokkuvõttega siis : läksime soome hommikul varavara .. kui soome jõudsime , läksime pooditesse ,kus ma läksin hulluks ,ma ei suutnud oma raha ära kulutada ( mitte et mul seda palju kaasas oleks olnud ) lõpuks ostsin ma siis kõik asjad h&m śt . x ) pluusi , pluus/kleidi , hallid jalanõud , käevõrud ja kõrvarõngad . kui ma vähegi saan ,siis teen neist pilte ja panen ülesse. peale poodides käimist sõitsime bussiga härmälasse( või kuidasiganes seda kirjutatakse ) ja sinna siis kämparitesse . seal oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilus . kui ma vähegi saaks ,siis läheks kohe tagasi . muidugi meil vedas ka ilmaga . olime ööläbi ( peaaegu) üleval ja imetlesime sillal seda vaadet .. kõik olid tekkide sees ja magasid üksteise peal . järgmine päev läksime särkanniemi , kus ma andsin kätuga lubaduse et me lähme kõikidele kõige hullematele atraktsioonidele . ja nii me ka tegime . tasub ära proovida ( L ) Soomest sain ma ka kaasa ( tänu Pipale ) kaardimängu sõltuvuse !!




Eile siis käisime Andre pool ,kus oli ka suhteliselt tore ja sai suvele toreda alguse . Avastasin ,et Keila on väga ilus ja armas koht .
Praegu saabusin just Brixu poolt . ma olen pisut väsinud sellest kõigest . See tundub siiski kõik nii segane ,et 3 kuud täielikku puhkust ja vabadust . et rohkem ma Laagri kooli ei lähe ja lahkun sealt klassist . Jään päris paljusid kallikesi igatsema . Mõned inimesed, kellega ma peaaegu ültse ei suhtle , näitasid väga suurt kaastunnet . see oli nii armas . samas tundsin ma end ka pisut kõrvale heidetuna ja peale seda päeva ei olnud ma mitte niivõrd kurb koolist lahkumise puhul vaid just inimeste peale .. phh ma ei oska seda sõnadesse panna . Ma olin pettunud ,et minu üle näiteks nii palju kurbust ülesse ei näidatud ,kui nt lennu üle . jah , nii on kõige otsemalt öeldud .
midaiganes ,te ei saa nkn aru mida ma sogan ja eks ma ise ka ei saa . ma olen liiga üleväsinud ,et siin tarka panna :D
Aga nautige suve . Nautige igat hetke suvest, sest suvi läheb ju nii nii ruttu mööda . Olge õnnelikud ja sõbralikud .. Ilusat suve kõigile (K )
Soome pildid ma rottisin Triinilt, ma loodan ,et sa ei pahanda

No comments: