Wednesday, June 16, 2010

ma olen viimasel ajal täielik seks ja linna fänn.
mu lemmik jook on vesi .
ma tüdinen kiiresti .

mulle meeldib mängida tulega ja kardan juba vaikselt ,et ma olen püromaan .
mulle meeldivad poisid ,kes oskavad midagi erilist .
ma ei saa topsi jäätist ilma lusikata süüa .
ma ei salli pidevat "mases olemist" .
ma ei karda õudusfilme , aga ma kardan "nukitsameest " ja hulle !!!
kui ma juba peegelkaamera kätte saan , siis ma sellest niipea ei tüdine .
kardan kohutavalt kõigega koguaeg vahele jääda .
elan tihti ennast teiste peal välja , kuid õnneks ma pole ainus .
90% peale Hessis käimist ma kahetsen .
Mul on hetkel täielik üleväsimus .

Ma unistan väga väga palju .
ma proovin alati igas asjas midagi ilusat näha ja tihti käin sellega inimestele närvidele .
Tahaksin kuu peale sõita .
film "roheline miil " on niiiiii kurb, et minu ulgumine äratas terve mu pere ülesse .
mulle meeldib aeglane muusika .
usun Jumalasse, kui mingisse jõudu , mis meid juhib, kuid ma ei usu ,et taevas istub üks habemega mees ja meie peame teda orjama .
Usun inglitesse .
Mulle niii meeldivad roosid .
olen väga hajameelne .
vahel ma armastan kohvit , vahel ma vihkan seda .
unistan oma kohviku loomisest .
ma ei salli suuri egoiste .
ma ei saa aru inimestest, kes arvavad, et neile kuulub vaid parim , see pole ju võimalik !
ma lähen nüüd magama .

No comments: