Friday, September 10, 2010

I can feel you heartbeat


ttsauki sõbrakesed pole ilmatu aeg kirjutanud ( mis huvitav väljend) ,kuid igapäev olen ma lihtsalt nii väsinud . Nii imelik ikka kuidas kool väsitab . kui mul on nt 7 tundi ning käimas on umb 5 tund siis ma mõtlen ,et : laske mind maha aga ma ei jõua rohkem :// võibolla ma pean jälle harjuma sellega ,et - kool on käes, tuupimine ja tööd . Trennidest ja huvialaringidest ma ka ei tea .. võibolla lähen ühte stiiliringi vms ,kus on nii ,et esmasp . on stiiliõpe ja joonistamine ning neljapäeviti õmlemine ja meisterdamine . see võib päris huvitav olla ,kuid see tähendab seda et iga esmaspäev ja neljapäev pean ma jooksma ,et peale kooli sinna jõuda. Tahaks ka laulmist jätkata, kuid ma ei tea selle kohapäelt küll veel midagi . . iga hommik ,kui ma ärkan ei suuda ma voodist välja ronida , mul on alati niiii hea uni ja siis pläriseb mu äratuskell : S ma ütlen - kui sa tahad, et mingi laul sind väga üle viskaks pane see hommiku äratuseks ja järgmine päev sa vihkad seda laulu ;) täna sain õhtul etuga kokku , rääkisime niisama jne . ilm oli suht mõttetu ja vihmane , kell oli 9 ja väljas oli kottpime , masendav .. varsti on juba kl 4 pime :s okei , ma ei virise rohkem , see sügis tuleb lihtsalt üle elada :)

väikesed asjad muudavad mind niiii õnnelikuk , eriti ,kui need on kellegi konkreetsega seotud .. jeijeiiiii

No comments: