Wednesday, September 29, 2010

Club Can't Handle Me

sügis möllab täiega , igalpool maas on kollased ja punased lehed ja väljas on pidevalt vihmane ja tuuline . Inimesed on vihased ja tuimad . nii tühi tunne on .. ma ei õpi vist kunagi seda ära ,et ASJU TULEB NAUTIDA KUI NAD SUL KÄES ON , mitte siis alles sellele mõtlema hakata ,kui nad möödas on . Praegu ma mõtlen ,kuidas ma suve igatsen . kuidas ma igatsen seda pärnut ,kus me lennu ja mariaga lainetes olime ja seee olii lihtsalt üliiiiiiiiiim . pärnu ööd , üleültse suveööd , vabadus , teha kõike seda , mida ise tahad , ärkad siis kui tahad .. aaaah aga okk , ma ei virise rohkem ,sest muuta ma ei saa nkn mitte midagi :/ viimasel ajal ajan ma ainult magusat sisse , mul on koguaeg sellinne kohutav magusa vajadus . . tahaks midagi uut ja head . . ma tahaks ,et keegi räägiks sulle ,et ma ei suuda otsustada . et ma ei ole julge . et ma ei ütle seda ,mida arvan ja ,et ma tahan end muuta . ma vihkan seda kõike ,sest ma magan alati kõik maha . ma liialdan alati kõigega ,sest ma pole tegelikult midagi ju maha maganud . ma ei tea kunagi mida tegema peaks . ma tahan ,et sina seda loeksid ,aga teine päev tahan ma ,et keegi teine seda loeks . ma olen unistaja ,sest te niikuinii ei loe ..

No comments: