Sunday, October 10, 2010

it was only just a dream?


peaksin ilmselt magama .. aga siis kui magama peab, siis mul und ei ole ja siis kui magada ei tohi (mõni venekeele tund nt) siis mul on masendavalt palju und . . see nädalavahetus läks jälle väga kiirelt .. reedel käisin Andre sünnipäeval ja kui igasugu lonksumängud välja jätta, siis oli seal vägatore .. laupäev ? emm .. magasin ja läksin õhtupoole Etu ja Kätuga linna ,seal oli suht mõttetu , kui väljaarvata 2 mingit täiesti ajuvaba emo aka new rave tüdrukut , kes mängisid keset tammsaare parki pudeliga mingi tund aega järjest . . jamh õhtupoole sain Lottega kokku ja ta tuli minujuurde , rääkisime niisama juttu ja vaatasime minu arvutist pilte ja unistasime ( like always ) ja täna - pühapäeval oli kõik mdea .. imelik .. tavaline .. igav ? sain Stellaga kokku ja käisime Maksis , rääkisime juttu ja tegime maksitšilli , mõtlesime mida me teeksime sellise poisiga ,kes kingiks meile iga asja puhul ( ilus ilm , hea hinne jne ) lille või kaktuse .. jasiis naersime ja kommenteerisime veits inimesi . (x ma tahan vaheaeeega , ma ei viitsi enam seal koolis käia tahaks sind ..

No comments: