Thursday, October 14, 2010

tell me how I´m supposed to breathe with no air

miks sa suudad nii teha ? kes sa mulle oled ? mida ma sinuga peale hakkan?!! gaad mul masendav sügismasendus . . hiljem seda teksti lugedes naeran ma kindlasti ennast välja ,kuid praegu ma siiski pean veits virisema . esiteks Ma tahan teada mis mängu sa mängid ? kas sa teed kõigiga nii .. kindlasti olen mina see kes üle mõtleb , aga minu puhul on kõik nii kerge juhtuma ..
koguaeg on väljas nii tuuline ja hall .. kool on masendav, kõik annavad õppida,õppida,õppida .. pea valutab pidevalt ja isegi söögiisu pole , juuksed on tuhmid ja katkised, näonahk on kohutav , ma olen igapäevaselt väsinud ja ei oska oma aega planeerida . Ilmselt karjun kõik oma viha peagi kellegi peale välja ,kes selles ültse süüdigi pole , seega anna ette andeks ära juba

No comments: