Monday, November 1, 2010

want you to make me feel , like I´m the only girl in the world


gaad , kui te vaid teaksite millise pubeka jutu ma siia just kirjutasin ,see oli lihtsalt maailma kõige masendavam jutt , mul oleks piinlik seda kellegiga jagada :D aga jah .. viimasel ajal on sügismasendus rõõmsalt tagasi tulnud ja piinab mind täiega ! ( tuleb vist jällegi kuulata veidi Erkit&Nytti )
lumi võiks maha tulla , päike võiks välja tulla ja midagi ilusat võiks juhtuda .. (: loodan ,et koolis hakkavad tunnid kiiremini minema ,kui nad täna läksid ja et ma ei ole iga päev niiii väsinud ,kui ma täna olin (:
söön lihtsalt kohtavalt ja see ei ole enam naljakas, ma veits mures ,sest ma ainult söön ja söön ja söön ..
vaheaeg möödus suhteliselt hästi .. käisin linnas, sõprade pool , väljas , rootsis jne .. niiet oli päris tore (:
antke andeks , võibolla olen ma lihtsalt liiga liiga väsinud või jobu , aga mul ei ole mitte midagi kirjutada rohkem .. kuid ma lihtsalt ei suuda nii kaua eemal olla ja ma igapäev mõtlesin ,et peaks jälle blogima , kuid see jäi unarusse ja ma lubasin endale ,et kui kool jälle hakkab ,siis kirjutan (:


No comments: