Monday, November 29, 2010

what would you do if I´d kiss you ?



mu ego on langenud alla 0-i . ja see on täiesti masendav.midagi võiks juhtuda ,ma tahaks ,et keegi, kes minust lugu peaks tuleks minu ellu ja tõstaks mu ego veits :) + tahaks nii kohutavalt suve tagasi , ma tean ma suht loll ,sest tegelikult praegu on ilusad talveilmad ja varsti on jõulud jnejne , kuid siiiiski ! pole tõesti ammu kirjutanud ka ja mida rohkem ma oma kirjutamist edasi lükkan ,seda vähem on mul mõtteid , mida teiega jagada :/ Kool on suhteliselt väsitav ja ma jään iga päev hiljaks ja magan iga päev sisse , ma lihtsalt ei suuda ärgata ,kui mul on kolm tekki ja sada patja .. aga ma ei vingu , tegelikult pole viga midagi .. see reede näiteks oli kaua planeeritud pidu , mis lõppes andu keldris ,kuna mingit muud kohta, kuhu minna lihtsalt ei olnud , aga ma ei viriseks ,sest et see oli mingitmoodi isegi väga naljakas ja lahe :D kuid jah .. see nädalavahetus tahaks tõesti midagi korraliku :) lund muutukui sajab ja sajab ja sajab, kuid ükskõik kui palju ma riideid selga topin , mul on ikka nii külm : s kuigi , lumi on iluuus .. mul hakkasid päkapikud käima , see niiiiiiiiii laheeee :D:D sain täna šokolaadi ja pulgakommi , ma ei jõua ära oodata ,et ma saaks juba sussi sisse vaadata :D:D tahaks jõuluvana ka , aga issi feilib igaasta ja kõik tunnevad ta ära .. :D ok , aga mul ei ole hetkel pikemalt midagi kirjutada , lähen õpin veits venekeelt ja vaatan ,kas süüa on midagi ..

No comments: