Monday, December 6, 2010

õnts õnts you CAN do that





viimasel ajal on kõik iga päevaga järjest paremaks läinud .. võibolla on põhjus selles, et kui tuju on kõvasti alla nulli , siis on sinu peas ainult kõige masendavamad mõtted ja siis ,kui äkki midagi head juhtub, tundub see tegelikkusest 10 korda parem .. nii .. ja nüüd ma proovin hinnata iga pisikest asja ja olla selle üle õnnelik (: kool ,kool , kool .. võiks juba läbi saada, ma ei suuda õpppida :/ Lisaks käisin veel täna poodides ja mul on üle mõistuse palju asju vaja , ma peangi mingi nimekirja koostama ,sest neid asju on lihtsalt liiiiga palju !!! Varsti on Jõulud ,kuid iga aastaga ma naudin neid järjest vähem .. ja iga aastaga naudin ma suve järjest rohkem - ma ütlen : ma olen suve inimene , ma saan siis magada, olla kaua väljas , olla vabaaaaaa , mitte mingi : "hei mina olen iga koolipäev kell 9 kodus , muidu ma ei jõua oma asjadega valmis ja kauem oleks ka suht mõttetu olla ,sest väljas on külm ja pime " mulle ei meeldi sellinne asi , kuid ütleme mingi 2-3 päeva enne jõule .. siis on mõnus (: aga ma nüüd õppima ja nimekirja koostama , ilusat talve kõgile : ))inimene ,keda me järgi teeme ,on põhiline (L)

3 comments:

Helena said...

See esimene pilt on niiii iluus!:*

Anonymous said...

mulle meeldib viimane ;d.

Grete said...

aitähh teile ; *