Monday, December 20, 2010

just me


kuidagi nii kerge on,kui ma tunnen ,et miski ongi lõpuks läbi .. miski ,mis on liiga pikaks ja mõttetuks veninud . mul on sellinne tunne ,et ma saan lõpuuks omete edasi liikuda ja pidevalt sellele mõtlemine oligi ilmselt põhjuseks ,miks ma viimasel ajal olin imelik , nagu keegi teine oleks minu sees .. alles nüüd ma saan aru , kui õigesti kõik tegelikult läks ja on täiesti mõttetu mõelda pidevalt inimesele , kes on niii mõttetu .. vähemalt sinu elus

viimasel ajal on kõik järjest paremaks läinud ..ja toredamaks . näiteks täna koolis oli väga lõbus ja lõpuks ometi on kaks nädalat lihtsalt puhkuks . hinded on suhteliselt normaalsed,kuigi ma muidugi tean ,et saaksin paremini ja mulle ei meeldi see ,et ma olen end käest lasknud nendes lihtsates ainetes, mis tegelikult ei ole rasked .
Mul oleks nagu jõulu kingiks mõistus mingis osas pähe tulnud ,kuigi ..ma ei taha midagi ära sõnuda, sest homme võin ma olla samasugune jobu , nagu iga päev ,kuid hetkel on mul küll sellinne tunne ,et olen mõne kohapealt justkui mõistust juurde saanud .
votnii , ma ei tea ,et kuna ma jõuan siia jälle kirjutama , aga loodan et juba peagi (: ilusat jõuluaega :D oss ründab tagant

No comments: