Friday, December 24, 2010

We love to, love to love ya


kalllikesed .. lõpuuuuks ometi on vaheaeg ,yayyy
koristasin lõpuks ometi oma toa täiesti ära , võite nüüd külla tulla , kuigi ma olen jumala kindel ,et paari tunni pärast on see sama hull seapesa, nagu alati . plaane konkreetseid vaheajaks ei olegi , homme lähen etuga uisutama , aga rohkem ma ei teagi . tegin stellaga teotose ,et peame koos vähemalt 2le peole minema :D niiet lisan selle ka siis oma plaanidesse ! mis te aastavahetusel teete ? sest minul isiklikult ei ole ültse plaane hetkel . . ja mis jõuludeks saite ? ma sain igast pudipadi nagu iga aasta ( mingid meigid, kreemid , lõhn , pesu jne :D ) ja kui te muutute kurvaks millegi pärast , siis mõelge üle kas on mõtet nii mõttetu asja pärast põdeda ? ja kui te saate aru ,et asi on täiesti mõttetu ,siis säästate end põdemisest ja naeratage !!! ( mulle meeldib tarka panna )

häid jõule ka kõigile !

No comments: