Sunday, January 2, 2011

breathing in , breathing out.. aint that whatś itś all about ?



kõigepealt - head uut aastat kõigile :)
2010 läks kuidagi nii kiirelt ja olen enam jaolt rahul selle aastaga . tegelikult vägagi rahul ! sain palju uusi sõpru , palju uusi kogemusi , palju head ja paljupalju meeldejäävaid hetki . kuigi oli ka halbu asju , kuid kõik hea katab selle kinni . loodan siiski ,et see aasta tuleb VEELGI parem , ilusam ja toredam , kui eelmine . aastavahetus möödus toredalt :D sai palju nalja jne , muidugi ka palju lolli loba kõikidele räägitud .. khmm ja õnneks on veel üks nädal vaheaegaaa jeiii loodan ,et see nädal on põnevam kui eelmine . ja mu reziiim ( või kuidas iganes seda kirjutatakse) on täiesti sassis .. nagu alati ,kui vaheaeg on , kui ma suudaks nt kell 1 ülesse ärgata .. ma oleks niiii õnnelik (: nõme on see ,et av-st pole ültse pilte.. aganoh, vähemalt on mälestused :) 2011 hakkas minul muidu sellega ,et terves laagris oli 9 tundi elektri katkestus , niiet lõpuks ma mängisin issiga sõnamängu ,sest midagi muud lihtsalt ei olnud teha :D:D aga nautige vaheaega ja uut aastat ja ärge vinguge nii palju !

No comments: