Tuesday, February 22, 2011

when life gives you a hundred reasons to cry , show life that you have a thousand reasons to smile

tsaukii :)
ma ei ole ilmselt ültse harjunud korteritega , hetkel paiknen tädi juures ja ma kuulen absoluutselt kõike mida naabrid räägivad ja see on nii naljakas ,sest et kui ma kodus üksinda olen ,siis on alati täielik vaikus , aga see selleks , mõnus on siin ikka, eriti kui kedagi kodus pole .
homme on ka suht lebo päev ,kõigest 4 tundi , üks neist on aktus ja siis vaba , neljapäev täiesti vaba ja reede projektipäev, kuhu ma ilmselt minna ei viitsi ( oleneb, mida me teeme )
aeg läheb nii kiirelt , see veerand on kuidagi eritii kiirelt läinud . kõigest 3 nädalat veel ja siis on vaheaeg ja siis hakkab kõige normaalsem veerand ,sm et siis hakkab juba soojemaks minema , päevad hakkavad pikemaks ja valgemaks minema ja siiiiiis on suviiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ma ei jõua seda suve ära oodatagi !! nii palju plaane ja mõtteid on seoses suvega ..
oleks vaja jälle poodi minna , sest et riideid hakkab kuidagi imeväel jälle vähemaks jääma , mis toimub ??
teate, et on teaduslikult teadlaste poolt tõestatud,et kui sa kedagi unes näed, siis ta mõtleb või igatseb sind ?? ülilahe minu meelest ( lennu rääkis )

No comments: