Sunday, February 27, 2011

?

me peaksime olema 15 aastaselt juba KUHUGILE arenenud , rääkimatta veel vanematest inimestest , aga kus sa sellega .. ma käisin täna üle pika pika aja väljas inimestega , kellega ma teatud põhjustel enam ei suhtle ja täna oli see päev,kui ma mõtlesin ,et okei .. üks päev siis võib ju välja minna.. ma olin väljas maksimaalselt 2 tundi ja ma sain aru ,et see on täiesti mõttetu ! kuidas inimesed ei võiks normaalselt käituda? ilma ,et nad mõnitaksid teisi, siis kui tuju tuleb ja kui ma siis oma sõpra kaitsema hakkan ,olen ma täielik värdjas ja üleültse liiga lühike ,et rääkida ( andke andeks , aga jah- ma olengi lühike ja ma ei saa ennast kuidagi venitada, eks ? :D) aga neile ise on kõik lubatud ,sest arvamus endast on kõrgem kui himaalaja mägi .. teised aga mängivad suure raud toruga ( vms) lasteaeda . kolmandad teevad niisama hästii "vaimukaid" nalju.. KUIDAS SEE VÕIMALIK ON? ma usun ,et isegi 8p on normaalsem ..



muidu oli täna ilus päev, päike paistis ja väljas oli suhteliselt soe. ma koristasin oma tuba ( koristamine jäi poolikuks) ja niisama olin suhteliselt hea tujuga . homme jälle koooooli , loodan et see nädal , nagu ka eelmised läheb vägaväga kiirelt ja et väljas läheb järjest soojemaks ja varsti sulab lumi ära :))

No comments: