Monday, February 28, 2011

only love can save us


olen haige ja passin tühja , peavalu läks isegi ära aga imelik on ikka , higistan täiega (vähemalt saan veida rasva maha ,kuigi tunne on hullem kui kilesaun) pettusin veeeelgi rohkem ühes inimeses,kuid siis tegin endale selgeks ,et iga inimene on vaid siis tugev,kui ta suudab andestada( seda ma lugesin saladustest) ja see on ka minumeelest suhteliselt õige, sest et kui sa elad pidevalt mingi murega või veel hullem-meeletu vihaga kellegi vastu, siis teed lõppude lõpuks endale haiget , voh :)
iga pisike asi ,mida keegi ütleb just mulle , on nii hea ja armas ja muudab mu päeva kohe õnnelikuks ,seega otsustasin,et hakkan ka ise rohkem teistele komplimente tegema ja ka niisama hästi ütlema,kuid seda saab teha vaid siis kui sa seda siiralt mõtled.. miks inimeste jaoks on heade asjade ütlemine nii raske?näiteks kui sa näed ,et su sõber/sõbranna näeb täna ilus välja ,siis miks nii raske on seda talle öelda ja miks inimesed selle harilikult ütlematta jätavad?kuid kui selles sõbral/sõbrannal on aga mingi eriti halva näo päev ,siis on see esimene asi,mida me talle ütleme . kas te pole seda märganud? ja siis me mõtleme "miks keegi meile kunagi midagi hästi ei ütle?" loogiline ju ,et ei ütle ,kui me ise ei ütle !! tegelikult teen mina koguaeg seda viga ja lihtsalt häid sõnu ja komplimente on alati nii raske öelda,kuid proovin end parandada :)

No comments: