Thursday, March 10, 2011

krrrnjäuhh


appike kui kiiresti see nädal on läinud ja ültse viimasel ajal pole aeg veninud ja see on ainult hea. Lumi sulab kõikjal ning kevade lõhn on . veida soojemaks võiks minna ja nii hullu tuult ma ka ei taha, aga muidu on see kõik super, et talv on läbi ,see kõige hullem osa talvest on läbi .. see aeg , kui oli pime ja hästi külm ,kus ainult tuiskas ja tuiskas ja suvi oli niii kaugel . nüüd on veel vaid pm 2 kuud suveni ( ning mai kuu on ka ülihea ,seda võib ka juba suveks nimetada)

koolis on kõik normaalne , üks kolm tuleb(bioloogia) teised ilmselt neljadviied . ( kuigi ma ei tea keka koha pealt ,sest et pärtelit ei tea kunagi ette ( siinkohal süda talle ) ning eesti keelt )
käisin täna üle pikaa aja hannaga trennis ning me tegime terve tund hantlitega mingeid jõu asju ja mu jalad on nniiiiiii valusad :S
ma lähen pühap. juuksurisse ja plaanin siis blondiks värvida, kuid kõigepealt ta hakkab mulle mingit triibutamist tegema ,et värv tuleb algselt helepruun ( segu pruunide ja blondide salkudega vms ) seejärel pean mingi kahe nädala pärast uuesti minema ning siis ta salgutab uuesti ja siis peaks ilus blond tulema , lisaks pidi see olema ka pikk protseduur ( mingi 4 tundi järjest) aga ma võin seal kannatada, põhjus , miks ma kodus ei blondeeri on see ,et ma ei taha oma juukseid enam rohkem sittuda, muidu pole mul varsti enam midagi peas ning tulemus jääks ilgelt ebaloomulik . vohh (:

aga ma jään nüüd magama ,muidu ma olen homme jälle nagu sombi ( kuigi niikuinii olen , erilist vahet pole )

No comments: