Sunday, March 13, 2011

till the world ends

sorri , need pildid on tõsiselt rõvedad ,aga mul pole paremaid :D:D
täna ma avastasin ,et kui teil on oma loomulk värv veel alles, siis mitte mingil juhul ärge hakake seda pasastama nagu mina tegin ( kõigepealt blondeerimine ,siis pruun, siis must ja nüüd tumedast jälle heledaks ) kuidas ma tahaks ,et mul oleksid oma loomulikud juuksed ja siis ma lihtsalt triibutaksin neid heledamaks,kuni lõpuks oleks sellinne ilus , loomulik blond . täna passisin 5 tundi järjest juuksuri juures, kõigepealt tehti värvipesu ,seejärel värviti kahe värviga .. huhh... ja ega ma ikka rahul ei ole , nädala pärast tuleb uuesti minna ,siis ta teeb blonde salke juurde ja seejärel pean veel ise värvima ning siis- ma väga loodan on ilus tulemus. seni aga käin ringi.. juuksed patsis :))

No comments: