Wednesday, March 16, 2011

kõige parem vaenlane on siiski uni


hoi ,

olen mega väsinud ja laman hetkel voodis ja pea on ülipaks ja silmad vajuvad kinni . ainult üks päev veel seda kooli ja siis on vaheaeg , mida ma oodata ei suuuda .. ning siis juba ... Suve veerand!!!! minu lemmik !!!!!!
viimased päevad koolis ei ole just kõige meeldivamad olnud. ma olen alati nii väsinud , kõik on kuidagi väsinud ja kurjad. eriti ei taha ennast kooli peal näidata ka ,sest ma olen endiselt veel totaalne kusepea ( reedel lähen arvatavasti juuksurisse )
sain lisaks veel täna ühe väga hea uudise teada , kui see nüüd täitub .. siis ma olen ülisuperhüpermegakiga õnnelik :))
muidugi - igas päevas juhtub ka kahjuks midagi ebameeldivat..

eks kõik ´teevad vahepeal nö lollusid , aga kuidas ei ole võimalik aru saada,kui sa üle piiri lähed ? jah ,ma tean, ma käitun isegi vahepeal nagu tõsine hälvetega titt , aga ma vähemalt mõistan , kui aitab.. eriti veel siis , kui keegi ütleb mulle seda. aga nendega-räägid nagu seinaga . sa ütled - aitab! aga eiiii , nad panevad edasi ja kui lõpuks midagi katki on ,siis on umbes nii - "jaajah , nüüd olen mina süüdi ? "


aga see selleks ..ma magama nüüd ; )) headööd !

No comments: