Sunday, March 20, 2011

nrrnrr


jeeeeeeee , kevadvaheaeg on käes,kuigi eile sadas täiega lund :S aganoh, nüüd pidavat soojaks minema ja loodame ,et lumi sulab kiiresti-kiiresti ära . täna käisime kõigepealt stellaga sollis , siis kristiines ( getter lisandus ka) tegin kaks julgustükki ja olen enda üle väga uhke ! siis läksime vabakale korraks,aga seal oli külm ja suundusime hessi ,juhu tulid hiljem ka oss ja jan ja ta sugulane . nad tegid seal mingeid nalju , millest meie aru ei saanud :D nägime ka ühte üli rõvedat mees/naist ( täpselt ei saanud aru ,kumb ta oli ) ja ühte ülikena poissi,seejärel liikusime laagrisse. hull peotuju tuli , aga keegi ei tee midagi ,seega tulin koju . eile tegime veel stellaga väljas bikiinide väel pilte, külm ei olnud kusjuures, seega .. tehke järgi :))
käisin ka eile juuksuris , kus mulle tehti heledaid salke, aga tulemus jäi siiski kollakas, siis ma ostsin kohe hõbeshampooni ja panime selle stella juures pähe ja jätsime kahjuks liiga kauaks pähe ,seega olin täiesti lilla,aga täna käisin pesus ja nüüd on suhteliselt ilus loomulik blond , kugi ma värvin veel üks kord , alt :)
voh ja muud midagi , nautige vaheaega ja tehke hästi palju midagi ning ärge istuge kodus !!!!!!! ja ärge seadke endale piiranguid ;)



No comments: