Friday, April 1, 2011

just say YES :))


eile oli mingi eriline ego boosti päev :) see väga hea , mingi 5 asja tõstsid mu ego täiega, täna oli ka suht ego päev ,kui nii edasi läheb ,siis on ego kosmoses väljas (Y)
esimene nädal koolis oli väsitav ja ei hakka eriti hästi,kuid ma parandan selle vea :)
ja nüüd lõpuuuks on nädalavahetus ja reede ja ma olen voodis ja lebotan , kuigi kell läheb nii kiiresti :/ ma olen nii õnnelik ,et nii ilusad ilmad on ja et täna vihma sadas, nüüd võiks iga päev veidi vihma tulla ,et see nõmekas lumi ära sulaks !
käisin täna ka lennu lauluvõistlusel ja tal läks väga hästi minu meelest, kuigi meie kätuga vist põdesime rohkem ,kui Lennu :) ja meie ees istus nii nunnu lokkidega poss, niiet tegelikult enamus tähelepanu läks talle !
ja kõik mu riided on kuhugi ära kadunud või ma ei tea mis toimps,igaljuhul pole mul midagi selga panna enam ..
ja miks poisid ennast kiruvad,kui nad üritavad kedagi sebida?see ei tõsta nende mainet,mida nad loodavad ,et tüdrukud hakkavad kiitma neid või?? (see ei täheda seda ,et tüdrukud ei võiks ennast kiruda,sest poisid on nkn nii lollid ,et nad ei saa aru ,et nad teevad seda vaid sp ,et poisid neid kiidaksid :D:D)
aga okei , ma magama .. ilusat nädalavahetust ! ITŚ FRIDAYYYY

No comments: