Monday, April 11, 2011

hei hei letś play






ma olen nõme.. kell on 11 ja ma just sõin nuudleid ja nüüd lähevad võileivad. aga ma pean sind ja oma jooksuaega millegiga asendama ja ainus ja õige on söök ( nagu alati )
viimased nädalavahetused on päris ..khmmkh huvitavad olnud , aganoh.. ma olen rahul :))
õppimisest ei tule endiselt midagi välja .. see ei paku mulle huvi , mul on nii palju teisi plaane , ma ei suuda lihtsalt keskenduda , ma olen laisk .. niiii laisk lihtsalt !
teoorias on kõik see lihtne ja kindel : kui sulle meeldib keegi ,siis kõige tähtsam on olla aus . selles pole ju midagi imelikku,kui sulle keegi meeldib? äkki sa meeldid talle ka? siis on hästi ju ! äkki ei meeldi? .. siis saadki tõe teada ja oma eluga edasi liikuda .
AGA MIKS MA EI SUUDA SEDA ELLU VIIA SIIS ? mida ma tegema peaksin ,et olla julgem ? :/
ja mainin ka siin ära ,et mimi on sitaks kena ikka ( mitte kena,vaid külgetõmbav) ja hullus tuli jälle peale .. :))

No comments: