Tuesday, April 26, 2011

be my summerlove





no kui kõik blogivad, siis peab ju ka ..





tänane ilm oli superhüpermegasuper love love love .. koolis ei käinud , kuna ma jäin eile mingi 8 magama ja ei jõudnud õppida ja värkisärki . siis läksin hommikul sain stella ja getteriga kokku rääkisime juttu ja imetlesime minu varbaid . Stella läks sauele ja Getter sai Jannoga kokku ja mina ei viitsinud koju minna ja läksin Ilmarisse . Seal mingi kuulasin kuidas poisid bmx-st ja sellistest asjadest rääkisid ja ei osanud eriti kaasa rääkida :D tegin seda kanget sigarit , mis vinni andis mulle vms see oli ,stellal on see igaljuhul kuidagi lahjem .
kodus päevitasin katusel ja mõnulesin .. nägu veits õhetab . .
hiljem käisime hessis aga ma ei söönud midagi ! jumal tänatud ,et hanna ei olnud nõus mulle raha laenama,muidu ma oleks jäätist ostnud .. :D

nüüd passin kodus vaatan aknast välja ja ikka on valge ! appi kui mõnus, ma olen nii õnnelik !!!see suvi peab see juhtuma .. päriselt , ketšup , ära palun vea mind alt .. :)

No comments: