Thursday, April 28, 2011

mullemeeldibsee














hahahah




ma sain teda, et kõik loevad mu blogi .. minugipoolest, kui teid nii hullult minu elu huvitab..


homme on reedee ja ma loodan ,et nv tuleb tore ja huvitav ja mõnus ja värkisärki .. mulle ei meeldi ,et ilmad hakkavad jälle külmemaks minema .. :/ aga noh, peale seda lähevad jälle soojemaks ,seega pole hullu.

kell läheb nii kiiresti ja ma tean,et ma ei saa homme ülesse ..jälle ja see kuradi haige pedekas venekeel , kus ma pole juba nädala aega käinud ja kus mul on vaja kt järgi teha.. ma lihtsalt EI SALLI vene keelt -.-
ja see et me koos olime andis mulle palju head tuju sisemiselt , kuigi oli peamiselt suhteliselt suvaline teema ..

ja mul on õige kõhutunne ning kõhutunne on tunne ,mida lihtsalt tuleb usaldada !

aga ma magama ..

ja ma olen enda üle uhke ,et ma seda suutsin .. hell yeaah









No comments: