Monday, May 2, 2011

who are you?







läpakas on kuidagi kahtlaselt sülle sätitud , kell on pool 2 ja ma avastasin ,et ma olen lihtsalt nii laisk.. ma tõesti olen kuradi laisk inimene , ma ei viitsi midagi teha . terve tänase päeva ma vaid vedelesin voodis ja vaatasin telekat. ja sõin . ja sõin kõik oma kurguvalu tabletid ära ,kuidi neid tohib ainult 4 tükki päevas võtta ning need võtavad une ära ..
mul on nii palju mõtteid peas, pea on kuidagi kahlaselt segane ja kui ma liiga palju neid mõtteid mõtlen siis mul hakkab pea valutama .. mul on nagu palju mõtteid peas , aga ma justkui ei tohiks neid ükshaaval läbi mõelda ,sest muidu hakkaks pea valutama . kurat küll .. mis paska ma ajan ? ma ei saa ise ka aru .. ärge teie sööge nii palju kurgu tablette ,sest muidu hakkate samasugust paska suust välja ajama ..



igaljuhul . . ma olen hästi õnnelik ,et juba on Mai kuu . üks minu lemmik kuid , ma olen õnnelik ,kuna nädalavahetus oli tore . tore kalamaja pidu !! ja tore õhtu ja öö ja kiikumine ja joomine ja rääkimine ja naermine ja kontsadel ringi panemine hanna pool ..
hinded (thui,thui,thui) ei olegi nii hullud, kui ma arvasin et need on .. seega , juhei ( kuigi järgi on vaja teha jumala palju töid )
ma tahaks tupsu , aga kurat lennu ei saanud .. :///

No comments: