Sunday, June 19, 2011

if you can dream it.. you can do it !!

ei oska postitada, aga jah lotte .. sinu pärast teen seda, et vähemalt 3 minutit põnev oleks. kuna me oleme sellised noliferid :D
täna oli kõõõige mõttetum päev üle pika aja. läksin hommikul tööle , kõik oli nii uimane ja väsitav.õnneks sain muidugi lilli ,mis oli vägaväga positiivne ja armas! peale tööd sõin kõhu täis ,sest nii ju tuleb teha ,kui tasuta süüa saab. seejärel tulin laagrisse,koju . kodus passisin tühja, üritasin end väljendada ja ma ise tean mida ma mõtlen,kuid viimasel ajal ma lihtsalt ei oska end väljendada ja inimesed saavad valesti aru, aga okei.

lebosin tund aega voodis ja lugesin lambaid , aga see on üli igav tegevus ja und niimoodi küll ei tule , ma ei saa aru ,miks inimesed loevad neil lambad?mõttetu ju! aga okei ..

siis lakkisin küüsi .. kuulasin muusikat..vaatasin aknast välja .. ja mitte midagi ei olnud teha (peale söömise muidugi)seega surin igavusse. umbes pool üks ,ma lunisin marvini ära,et ta sõidaks laagrisse ja vingusin kõigile,et mul on nii igav ..

läksin välja ja 10 minutit venis 3 tunniks. siis tuli uni.. ja nüüd kui ma koju jõudsin läks jälle uni ära. no mida!!

üleeile käisime kätu pool ja see oleks tulnud ülisuper hüper pidu , kui poleks nii juhtunud !:/ aga seiklus oli siiski tore ja mõnus paduvihm oli ka! eile oli ka igav , läksin hanna poole korraks,kuid jäin teleka ette magama ! põnev ..

nüüd passin teki all ja külmetan , usun ,et see igavus on tingitud sellest uimasest ja hallist ilmast. päike tule palun välja! (:

ilusat suve kõigile ..

No comments: