Thursday, June 16, 2011

tuletuletule





väike mure on .. ma olen sitaks paksuks läinud! aganoh , pff ..

täna käisime hommikul ( tegelikult mingi kell 4) stella ja hannaga mustamäel poodlemas (juba teist päeva järjest ) hiljem liikusime lagra , passisime hessis , peale seda stella pool . siis käisime korra statal , peale seda ilos . õhtul olime pässas. jörgen rääkis mulle kuidas ma olen nagu tšikli pealt maha astunud tšiklimehe armuke . jasiis rääkis miks on hea olla armuke . aga see selleks ..

homme (kui jõuan) siis hannaga laagri kooli lõpetamisele, pärast seda tööle ning siis saan lennumusikesega kokku keda pole ammu näinud ja siis etu lõpetamisele.

tahtsin veel mainida et tore oli järvelt laagrisse kõndida öösel.. aga vähemalt sai kristiga juttu rääkida .. ja ps , kristi ja lotte.. teie noad jäid minu juurde , äkki soovite neid tagasi .. just sellepärast et nendega kaasneb tore mälestus ning need on ju häästi teravad, juhuks kui röövlid tulevad.. :D

ja mul on viimasel ajal huvitavad mõtted.. kas ma saan nad teoks teha? no eks näis ..

No comments: